piątek, 29 stycznia 2010

No to pierwsze koty za płoty, czyli Pierwszy Rok mojego bloga

Dzisiaj mam swój pierwszy mały jubileusz blogowy.
Mój blog ma już rok, jestem z tego bardzo dumna, bo to przecież okrągły rok.
Rok w którym odkryłam wiele nowych smaków, wspaniałe potrawy, rok w którym cała moja rodzina przeszła na wyższy (zdrowszy) poziom odżywiania.

Moja pasja gotowania i blogowania rozwija się każdego dnia, czerpie garściami wiedzę od tylu wspaniałych ludzi, których codziennie odwiedzam na ich blogach.

Teraz przydałaby się lista podziękowań na miarę odbierania Oscara, ale z obawy że kogoś ominę :

w pierwszej kolejności chciałabym podziękować Wam wszystkim, którzy tu zaglądacie, czytacie, czasami komentujecie

chciałabym podziękować całej mojej rodzince za wspieranie w pasji i pomoc w zdobywaniu składników:) a przede wszystkim mężowi za cudne zdjęcia,

mojemu guru w dziedzinie pieczenia chleba, czyli Lisce, dzięki której zdobyłam się na zrobieniu zaczynu i teraz mogę do woli korzystać z wspaniałych przepisów na domowy chleb,

nie mogę wymienić wszystkich blogów, które mnie inspirują, większość znajdziecie na mojej liście odwiedzanych blogów, nie mogę jednak nie wspomnieć o takich osobach jak dorotus76, której blog był pierwszym odkrytym przez mnie blogiem, zawszepolki, czy Bea, Majka, do których zaglądam co dzień

Bardzo Was wszystkich pozdrawiam i dziękuję wszystkim za to że jesteście :)

mój 'największy' fan ;)


foto by Uzi23 :)

7 komentarzy:

Bea pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy Magdo! I dalszych dlugich lat owocnego blogowania zycze :)

Milo mi niezmiernie, ze i omnie chcialas wspomniec... cieplo sie zrobilo na serduchu :)

A Twoj Fan jest przeslodki! Swietnie wyglada z ta pajda chleba :))

Jeszcze raz wszystkiego NAJ Magdo!
Dla mnie to rowniez wielka przyjemnosc moc tu do Ciebie zagladac :)

Pozdrawiam serdecznie!

:*

wiosenka27 pisze...

Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę kolejnej i kolejnej i .......:)

majka pisze...

Wszystkiego dobrego Madziu z okazji 1 rocznicy bloga! Zycze Ci jeszcze wielu wspanialych inspiracji kulinarnych.


Milo mi, ze i o mnie wspomialas :) Buziaki dla Twojego malego "fana" :)) Jest przeslodki :))

gwiazdka.w.kuchni pisze...

gratulacje i wszystkiego dobrego na kolejne lata! :)
uściski i pozdrowienia ślę

Ewelina Majdak pisze...

Magda gratuluję z całego serca! Rok to wspaniała rocznica :) I oby były kolejne i kolejne. Wspaniale, że jest nas tak wiele i potrafimy czerpać inspiracje od siebie nawzajem :)
Dziękuję za wspomnienie :* Bardzo mi miło, że mogę tą cząstkę siebie Tobie dać :)

buziaki :*

magda k. pisze...

bardzo, bardzo Wam dziękuję, jesteście bardzo pozytywnymi osobami i cieszę się, że mogłam Was poznać pozdrawiam gorąco :)

andzia-35 pisze...

Madziu, gratuluję rocznicy i życzę Ci wytrwałości w blogowaniu!
Pozdrawiam Cię cieplutko!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin