środa, 10 czerwca 2015

Konkurs z Rossi

Dzień dobry

Kochani dzisiaj zapraszam Was na konkurs.
Konkurs organizuję razem z firmą Rossi, która jest sponsorem nagrody.
Nagroda jest śliczna, kto z Was może oprzeć się gadżetowi  w takim słodkim kolorze.



Sprawa jest prosta, jeśli macie ochotę przygarnąć taką śliczną wagę,to napiszcie mi , który z moich przepisów wypróbowaliście, który najbardziej lubicie, mile widziane zdjęcia. Jeśli zdjęcia nie posiadacie, bo zjedliście szybciej niż zdążyliście pomyśleć o zdjęciu :) przekonajcie mnie inaczej :)

Zgłoszenia wysyłajcie na maila tylena@gazeta.pl do 20 czerwca 2015r do godziny 23:59
Po tym czasie razem z moją grupą jurorów :)wybierzemy jedno zgłoszenie, które nas najbardziej przekonało i ta osoba otrzyma elektroniczną wagę kuchenną Terrailon Halo Colours.


Bardzo miło mi będzie jeśli polubicie mnie także na Facebook.


Koniecznie muszę Wam wspomnieć o fajnej promocji, która właśnie trwa w sklepie Rossi: przy zakupie za minimum 90 zł u nas w sklepie, piękne kolorowe foremki na lody dorzucamy gratis.
Bardzo Was zachęcam do wzięcia udziału w konkursie i zapraszam na zakupy do sklepu Rossi, pod tym adresem znajdziecie śliczne akcesoria kuchenne.

2 komentarze:

Evi pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Evi pisze...

Pewnego zabieganego dnia przygotowałam Twoją frittatę z kiełbasą, groszkiem i papryką. Nie miałam pomysłu na obiad i wielkich czasowych możliwości, zobaczyłam przepis, apetyczne zdjęcie, skonstatowałam, że wszystko mam w domu. Ucieszyło mnie to niezmiernie, bo na zakupy też nie było czasu, a frittatę przygotowywałam z synkiem uwieszonym u nogi i wyjadającym groszek (dobrze, że cokolwiek zostało! ;)). Aparat fotograficzny przegrał starcie z wygłodniałym mężem i synkiem żądającym chociaż kęsa. Było pysznie :).

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin