czwartek, 19 marca 2015

Bez bzu ani rusz! Nowy smak Somersby. Lord zaprasza*


Miło mi przedstawić nowy smak z rodziny Somersby. Lord tym razem zaprasza nas na bardzo orzeźwiający wariant Elderflower Lime o smaku kwiatu bzu i limonki.



Tym razem nie zgrałam się w czasie z Lordem :) on wymyślił nowy smak, a ja karmię mojego niemowlaka, ale nie mogłam nie spróbować. Mam wrażenie, że ten smak sprosta wyrafinowanym gustom, a zapach zachwyci każdego, bo jeśli chodzi o zapach to jest wręcz uzależniający.
Więc piwo to nie tylko smakuje wyśmienicie, ale i pachnie cudnie.



I tak smakując #Somersby #ElderflowerLime , upajając się zapachem (bo smakiem jeszcze nie mogę), nie mogę się pozbyć myśli (nie chcę) o imprezie z przyjaciółmi.
Dlatego jak tylko skoczę chwalić podzielę się z moimi bliskimi kobietkami, niech i one skorzystają z dobroci Somersby.















Jeśli lubicie piwa o smaku cytrynowym, to Somersby Elderflower Lime o smaku kwiatu bzu i limonki, zasmakuje Wam jeszcze bardziej, bo dodatek bzu działa tu cuda. Bez bzu ani rusz !

Nie byłabym sobą gdybym coś nie namieszała, więc wypróbowałam Somersby w drinku, proste ale pyszne zapraszam.

Składniki:

Somersby Elderflower Lime o smaku kwiatu bzu i limonki
1 kiwi
kostki lodu

wykonanie:

Kiwi zmiksować za pomocą blendera, zostawić jeden plasterek do ozdoby. Na dno kieliszka wlać przygotowane kiwi, następnie dorzucić kilka kostek lodu i wszystko delikatnie, najlepiej po łyżeczce zalać piwem.

Pyszne, polecam !!

* wpis sponsorowany. Napój zawiera % więc przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.


1 komentarz:

Naturalne metody pisze...

Smak zapowiada się ciekawie;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin