niedziela, 26 lipca 2009

Porządki i Surówka z marchewki II wersje


Zrobiłam wczoraj sobotnie porządki na blogu.

Ambitnie chciałam też zrobić wersje do wydruku, kombinowałam i kombinowała, aż w końcu wyszło coś na kształt :wink: też do dopracowania, ale już działa.

U mnie to chyba wszystko rodzi się w bólach, ale o ile przyjemniej później oglądać swoje wyczyny :biggrin:

Czasu więc starczyło już tylko na surówkę z marchewki hihi

składniki:

  • marchewka
  • cukier
  • jogurt naturalny
  • seler

ilość wg możliwości

wykonanie:


Marchewkę zetrzeć na dużych oczkach, albo przy pomocy urządzeń wspomagających.

1 wersja jest banalna marchewkę posypać cukrem do smaku i już gotowe, to jest ta wersja gdzie śmiało można dodać starte jabłko.

2 wersja też prosta, marchewkę posypać cukrem, ale tylko odrobinę dodać jogurt naturalny lub śmietankę 18% i można dodać starty seler – ja uwielbiam, ta wersja bardzo nadaje się do obiadu.
Wersję drugą jadłam też z sporą ilością czosnku i jest zaskakująco dobra.

Przepis nr 81



Do wydruku

Brak komentarzy:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin