sobota, 18 marca 2017

Książki kulinarne fit. Dietetyczne, zdrowe, inspirujące...

Mogłabym powiedzieć, że mam wolny weekend, ale to dosyć istotnie mijałoby się z prawdą. Mam wolne od pracy, ale mam w domu dwoje dzieci, więc chyba łatwiej byłoby być w pracy. Jednak, żeby zaprzestać tego zrzędliwego tonu, to zrobię coś owocnego i wstawię posta na bloga.

Dzisiaj zapraszam Was na zestawienie 3 książek kulinarnych, które ostatnio są u mnie na górze listy ulubionych.



Pierwsza pozycja i zarazem goszcząca u mnie najdłużej to:
„Rzucam cukier” Sarah Wilson Detoks w 8 tygodni. Wydawnictwo Pascal

Przeczytałam tą książkę od deski do deski i wracam do niej bardzo często, nie tylko po przepisy, ale również po różne informacje. Teraz gdy już od 6 tygodni jestem na diecie i nie jem cukru, ta książka jest dla mnie nieodłączną pozycją w kuchni.
Książka zawiera 108 przepisów na desery, ciasta, czekolady, przysmaki dla dzieci, przekąski i potrawy oczyszczające.
Rzucam cukier to przewodnik, z którym dokopiesz niezdrowym przyzwyczajeniom, zrzucisz kilogramy i poczujesz się zdrowa i szczęśliwa. Wydawnictwo Pascal












Kolejna książka, która jest moją ogromną inspiracją to :
„Dobre życie dieta i rozwój z coachem zdrowia” Agnieszka Mielczarek z przepisami Pascala Brodnickiego na każdy miesiąc.

Cudowna pozycja, proste przepisy z dostępnych i sezonowych produktów, podzielone na miesiące.
Jeśli chcecie poprawić jakość swojego życia, to ta książka z pewnością Wam w tym pomoże.
Zachęta do rozwoju osobistego autorki jest bardzo inteligenta i radosna. Przepisy na lekkie dania, będą Was inspirować bardzo często.
Ja uwielbiam tę książkę i gorąco polecam.














Ostatnia propozycja na dziś to zupełna świeżynka:
„Przepisy na szczęście” Maia Sobczak autorka Qmam Kasze. Wydawnictwo Muza SA

Tą książką zachwyciłam się w pierwszej kolejności ze względu na zdjęcia potraw i tych z podróży.
Zdjęcia zachęcają to przerzucania kolejnych stron, a odkrywane przepisy zachęcają do gotowania. Tutaj potrawy również są proste i łatwe, ale często znajdziemy składniki, które są nieco egzotyczne, ale myślę, że bez problemu do dostania, a w zamian poznamy nowe smaki.
Autorka przypomina nam, że odpowiednia dieta w znacznym stopniu wpływa na nasze samopoczucie.

Chcesz być szczęśliwy? Jedz to, co da Ci szczęście.

1 komentarz:

Dorota pisze...

Chciałabym być właścicielką wszystkich książkowych bohaterek Twojego posta, ale gdybym miała wybrać tylko jedną, byłaby to pierwsza pozycja.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin