niedziela, 6 września 2009

Sałatka Mojej Teściowej


Kilka dni spędziłam w miłym towarzystwie Teścia i Teściowej, więc dzisiaj nie wypada mi nic innego jak przedstawić przepis na sałatkę mojej Teściowej, oczywiście tych przepisów jest mnóstwo, ale dzisiaj skupię się właśnie na tym.


składniki:


  • ¼ paczki makaronu spaghetti
  • 3 połówki papryki konserwowej
  • 4 średnie ogórki konserwowe
  • 1/3 puszki kukurydzy
  • 30 dkg pieczarek
  • 20 dkg szynki
  • majonez
  • sól
  • pieprz
  • czosnek

wykonanie:

Makaron ugotować al dente, a wcześniej połamać go na mniej więcej 5 cm kawałki.
Pieczarki pokroić na malutkie kawałeczki i przesmażyć na odrobinie oleju.
Paprykę i ogórek i szynkę pokroić na małe kawałki.

Do miski wrzucamy kukurydzę, ogórki, paprykę, szynkę, przesmażone pieczarki, ugotowany makaron.
Dodajemy majonez lub jogurt naturalny ilość wg upodobań, przyprawiamy solą i pieprzem ewentualnie wciskamy z 2 ząbki czosnku.
Wszystko razem dokładnie przemieszać.

Sałatka prosta, ale bardzo smaczna, a jak zostanie to drugiego dnia jest jeszcze lepsza.

Smacznego

Przepis nr 110

Do wydruku

4 komentarze:

majka pisze...

Wszystkie makaronowe salatki to cos dla mnie. Prosze o wiecej przepisow tesciowej :))

ilka_86 pisze...

a ja uchowałam się nie wiem gdzie, bo jeszcze nigdy nie miałam okazji spróbować sałatki z makaronem;) a ta zachęcająco kolorowo wygląda:)

magda k. pisze...

majka już zabieram się za następną

Ilona musisz koniecznie spróbować, pyszne i sycące :)

Panna Malwinna pisze...

Ostatnio często robię sałatki z makaronem, ale na wykorzystanie spaghetti nie wpadłam. Świetnie wygląda, niezwykle zachęcająco. Wypróbuję na majówkę. Pozdrawiam;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin